IMG_7880

Nog steeds hoop / Still hope

Ondertussen heb ik een oplossing gevonden voor de giftige lijm. Niet dat ik de giftige lijm niet gebruik, het is zoals alles dat giftig is … het lijkt me de beste effecten en kleuren te geven. Hier doe ik dus mee verder alleen wetende dat de afmetingen beperkt zijn tot 45 cm diameter.

De nieuwe lijm ( wat een hele zoektocht geweest is !!!)  is niet toxisch en hiermee kan ik ook een soort van pagina creeren waar ik in kan knippen, plooien … de glazuur los van de klei. Een pluspunt hier is dat ik deze pagina’s kan plakken op elkaar en naast elkaar … ik kan hele lagen op elkaar gaan stapelen zeg maar …

In the meanwhile I find a solution for the toxic gleu. Not that I am not using it anymore, its as always .. ‘toxic’ gives me the best effects and colors! But I’m stil using it, knowing that the size can’t be more than 45cm.

The new gleu, ( it has been quite a search !!! ) is not toxic and it gives me also a page of glaze that I can cut, fold … and even stick to each other…

IMG_7759

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dit is een voorbeeld van een vers blaadje glazuur. This is an example of a frech page of glaze!

Hier worden twee vellen glazuur gecombineerd met elkaar. Here you have two sheets of glaze on top of each other.

IMG_7882 IMG_7880

 

 

 

 

 

 

 

 

 

een ander voorbeeld waarbij ik hebben kunnen knippen en plakken …. EN EN ruimte heb kunnen binnen brengen !!!!

another example where I could cut and paste … AND AND got the space more in!!!

 

 

2 thoughts on “Nog steeds hoop / Still hope

Leave a Reply

