Onderweg 55

First Glaze-sculptures ?

En weder enkele ovens verder …

Al de experimenten kan ik jullie hier niet laten zien, het zijn er ondertussen heel wat, maar hier enkele …

Some kilns and experiments pass by …

I can’t show all the experiments, the pages would be to short (?), but here a few …

Onderweg 60 Onderweg 61

 

 

 

 

 

 

 

Onderweg 54 Onderweg 48

 

 

 

 

 

 

 

Ze zijn steviger, ik kan ze hanteren zonder te breken … in den beginne … in den beginne! Ik zeg het niet zonder reden!!!

These are more firm, I can hold them without breaking the first moment … the first moment! I say that with a reason !!!

Een zoektocht die me toch al enkele verrassingen heeft gebracht … zoals dat fijn lijnenspel dat zich voordoet …

Ik heb er eens iets mee geprobeerd …

A search that offert me quit some surprises … as you can see a fine play of lines in space …

I tried something with it …

Onderweg 56 Onderweg 55 Onderweg 57

 

 

 

 

 

 

 

Maybe this could be a way to invite space?

4 thoughts on “First Glaze-sculptures ?

  1. Hallo Annouk,

    Als ik zo je foto’s zie, dan lijken ze heel sterk op wat ik ook ooit had bereikt. Ik heb mijn zoektocht niet zo lang volgehouden en ben bij die lappen en draadstructuren gestopt. Benieuwd wat jij verder in 3D zal doen. Ik volg je zoektocht, boeiend om te zien en te lezen. Veel succes en geniet van je intensieve verblijf daar! groeten tine

    • Dag Tine, je maakt me nieuwsgierig … Heb je daar nog foto’s van? En kan ik vragen hoe je daar aan begon? Het omzetten naar 3D is inderdaad een uitdaging … Dat wat ik buiten de oven bereik wordt in de oven helemaal gewijzigd natuurlijk … Wat tegelijk ook weer cadeautjes kunnen zijn … Het is nog maar het begin natuurlijk in het ekwc … Maar O wat gaat de tijd snel … Zelf ben ik ook benieuwd waar de tijd me zal brengen … Groeten,

  2. Annouk,hallo ik zie, dat het je al aardig lukt bij het zoeken naar(,Los Van) zou een titel kunnen zijn voor een nieuwe film,en dank u voor het mooie
    modigliani blauw fleurt me helemaal op,Groetjes.

Leave a Reply

